tiistai 21. helmikuuta 2017

Vanhat ATC kortit vaihtoon

Minulla on ongelma! 
ATC korttilaatikkoni pullistelee liitoksissaan, niin paljon minulla on kortteja valmiina! 
Manumiinan innoittamana ajattelin kokeilla lähtisikö joku sokkovaihtoon vanhoilla korteilla? 
Eli ideana on että vaihdetaan kolme sokkokorttia niistä vanhemmista korteista 
jotka eivät ole vaihtoon lähteneet. 
Minä lähetän sinulle kolme vapaavalintaista sokkokorttia, 
ja sinä lähetät minulle kolme itse valitsemaasi vaihtokorttia. 

Kommentoi ja lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen piiku1974 (miukumauku) gmail . com

EDIT: Kiitos kaikille osallistujille!! Nyt on enää "uusia" kortteja jäljellä! Joita niitäkin mielelläni vaihdan! Rohkeasti vain ehdottamaan vaihtoa!!


8 kommenttia:

  1. Voisin vaihtaa kun mullakin on paljon vanhoja.

    VastaaPoista
  2. Voisin minäkin vaihtaa:) Laitan sähköpostia.

    VastaaPoista
  3. Lähtisin mieluusti mukaan vaihtoon. Laitoin sähköpostia...

    VastaaPoista
  4. Minultakin löytyisi vanhoja atc kortteja ;)

    VastaaPoista
  5. Vieläkö löytyy kortteja? Mulla nimittäin kans vanhoja kortteja.... :)

    VastaaPoista
  6. KIITOS
    Ihanat korttisi tulivat tänään ja laitoin ne juuri blogiini esille.

    VastaaPoista